Hacker News new | ask | show | jobs
by knuthsat 1873 days ago
Of course not, because that study analyzes concentrates and not natural source of fructose. Eating the equivalent amount of fructose used in those studies in fruit will never get you similar effects to ethanol. These studies are interesting but vacuous.